Denooomii meme mama gidiyorsanız ya da sadece mamayla besliyorsanız yeşil renk normal. Kakada sorun olarak göreceğiniz tek şey kanlı, mukuslu veya beyaz olmasıdır. Bunların haricinde sorun etmeyiniz :) tabi kaka sayısı da önemli. Çok sıvı kıvamda ve günlük 8-10 u geçerse eğer ishal durumu söz konusudur. O zaman doktoruna veya acile götürürseniz gerekli tedbirleri alırlar