Merhaba arkadaşlar göğüs ucum yok , bebeğim ağzına alamıyor göğüs ucu kullanıyorum fakat onunlada doyduğunu düşünmüyorum,, daha 16 günlüğüz , pompayla sağıp veriyorum çoğu zaman , fakat bu şekilde tamamen göğsü tutmaz diye korkuyorum ,öneriniz varmı göğüs ucunu nasıl çıkartabilirim 🥺