İkizler 21 aylıklar farklı cinsler biri sürekli birimi ısırıyor elinden oyuncak alıyor… eve gelen gidenim yok ailem var yok eşimin ailesi yakın ama çalışıyor yinede çocuklara dair faydaları yok. eşim gemide 5 ay yok.. artık sinirlerime hakim olamıyorum ne yapsam olmuyor 1 aydır tükettiler beni huysuzluk oyun oynamaya çalışıyorum dışarı çıkarıyorum. Artık yorgunluktan bişey yapasım gelmiyor. Sanki inat yapıyorlar her şeyi. Regl dönemlerim aşırı sinirli ve gergin geçiyor. Onun etkisi dolayısıyla bu kadar tahammül edemiyorum. Bu dönemlerde sakinleşmek için içilen bişeyler var mıdır? Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var.