Mrb anneler bugun aile hekimine gittuk 2 ay aşısı icin benim bebegm 2 ay 15 günlük doktor aşıdan önce muane ediyor sonra aşı vuruluyor muane sırasında doktor bebeğimin kafasina bakti ön bildircik arka bildircik arka kisimda boşluk var dedi çökme gibi mutlaka cocuk doktoru görsün dedi benim gibi bu durumla rastlanan annelrimiz yorum yapabilirmi çok korktum doktora gtrcmde. Yrna kadar kafamda heo şüphe kalck onceden bilgi edinmek istiyorum