Busrabsr Elfelf475 durduk yere canini acitasim da yok ama merak ediuorum degerlerinide kucukken cunku sebepsiz yere cok damar yollari actilar cok aci cektirdirler hic aldirasim yok
Elfelf475 Busrabsr biz de bir kere acilde aldırmıştık ateşi var diye o kadar zordu ki ben de sizin gibi başta aldırmadım 9 aylık olunca tekrar ateşlenmişti mecbur hem kan degeri hem de enfeksiyon falan var mı diye bakmak için aynı anda aldırmıştık
Busrabsr Elfelf475 iste suan hic birseyi yok soguk terlemesi var birde kirpikleri cok hassass dokuluyor ondan istedi doktor
Busrabsr Elfelf475 hasta degil suan ama anlk hep buz gibi ter diyom bosuna aldirtmasammiki hasta oldugu zaman baktirsam diyorum
Elfelf475 Busrabsr damarları bizimkinin ince olduğundan zor kan alınıyor ben kıyamadım ama hiç şikayeti yoktu oğlumun. Sonra hasta oldu diye mecbur aldırdık. Kirpik dökülüyorsa c vitamini falan desteği yapılabilir. Tabi bunu bilip kullanmakta da fayda var