Merhaba. Bebeğim 26 günlük bugün kontrole gittiğimizde doktor yumurtalıklarun su topladığını söyledi. Cerrahi takibinde olsun dedi. Randevu alacağım ona da. Başına gelen var mı? Geçti mi? Google baktığımda kendiliğinden geçen de var geçmeyen de yazıyor bir de sünnet olacaktı. Olamıyor mu? Bilgisi olan var mı?