Kızlar selam 👋
Benim bebeğim 9 aylık. Alt dişleri çok oldu çıkalı ama üstte henüz yok belirti yok . Kaç gündür ateş ishal halsizlik doktora gittik virüs deyip gönderdi. Eve geldik 2 gün geçti azı dişleri patlamış ama üst dişleri yok daha çıkmadı şişlik falanda yok işin enterasan tarafı azı dişleride öyleydi bir şişlik kızarıklık hiçbirsey yoktu bir anda oldu. Normal mi? Başına gelen varmı? üst beklerken azı dişlerinin gelmesi ?