Purposeless ben de sizin düşüncenize saygı duyuyorum, haklısınız da. Sadece ben çocukların küçüklüklerini hatırlamadıklarını düşünüyorum. Kendimizi düşünelim mesela , çocukluğa dair ilk anımız ilk ne zaman ve ne kadar? Büyük çocuğa abla sıfatının yüklenmesi görüşünüze de katılmakla birlikte iki arkadaş olarak büyümeleri de hoş bence. Arada bir buçuk yaş çok da abla olmuyor aslında. Biraz da anne babanın sen artık abla oldun diye çocuğun üstünde baskı kurmaması lazım, bu konuda bizim yaklaşımımız daha önemli bence.