Selmarslan 2.cocuk 400 tl yardım parası nasıl alınıyor direk ptt ye mi yatıyor bilenler yazabilir mi bebeğim 1 ay 12 günlük oldu nasil alicam bir yere müracaat lazım mi bugün ptt de ki görevli kaymakamlığa gideceksin dedi bilgisi olan
FHKK Selmarslan aile ve sosyal politikalar bakanlığına gidiyorsun doğum raporu ile ayrıca eşin ssklı ise ona da süt parası yatıyor canım
Bebekligiller Aile ve sosyal hizmetler bakanlığına gidip form doldurmuştum. 18 ağustosta gitmiştim halen başvuru aşamasında yazıyor. Direk gidip çocuk parası başvurusu derseniz yardımcı olurlar
3bebe1ana Bebekligiller e devlet üxerinden direk ptt kurum ödemelerine bakın benimde 2 doğumda başvuru aiamasında yazıyordu sürekli yengem demiştii ordan bak diye bi baktımki çoktan yatmış
NisaKubraEbrar Benimde e devletten bakinca ödeme asamasinda yaziyodu 2 ayi gecmisti neredeyse pttye gittim direk verdiler. Parayi aldiktan sonra bile e devlette hâlâ ödeme asamasinda yaziyor 😁
Dolores Selmarslan e devletten başvurdum 9 ay önce 😀 bugün ptt önünden geçerken aklıma heldi içeri girdim kimliğimi verdim ve aldım. 300 tl ne işime yarayacaksa. Bi paket bez 😀😀😀
Mina-Mustafa13 Selmarslan Aile ve sosyal hizmetler bakanlığına gidip form dolduruluyor. 1ay içinde ayın 25 den sonra para yatıyor. E devletten takip edebilirsiniz
KkkBbb Selmarslan bugün eşim aldı. Eşiniz sigortalıysa PTT gidip süt parası dicek ordan direk verirler. 316 TL
tatlisert NisaKubraEbrar teşekkür ederim 😊 peki hastaneden çıkmadan eşimin tcsini istemişlerdi süt parası eşimin adına yatacakmış galiba onu da e-devletten görebiliyor muyuz biliyor musunuz 😊
Selmarslan KkkBbb SSK ya gidecek süt parası diyecek yani benim demek istediğim sut oarasi ve doğum parası ayrı şeyler doğru mu