mygy13 bende o şekil tüplerden kullanıyorum YouTube da gördüğün videonun aynısını yap ben yan çevirip yarısını bir deliğe sıkıp ters çevirip sırtına bir iki vuruyorum sonra yine yan yatırıp diğer deliğe kalan yarısını sıkıyorum böyle olunca aspiratör ile çekmeme bile gerek kalmıyor ne var ne yok çıkıyor birde o tüpler tek kullanımlık kaldırıp sonra kullanmak sağlıklı değil başta biraz zor görünsede bir kez yapınca kolay olduğu anlayacaksınız