Hrhhdbdndbdb UzayliOzge hadi ya okadar alıyorlar.mı bilmiyodum kızım yeni 2 aylık oldu her emzirme sonrası 25 cc veriyorum arttırıcam bakalım👍
UzayliOzge Hrhhdbdndbdb Emzirince daha fazla süt gidiyor bebeklere aslında fazladan vermene gerek yok. emdikten sonra gazını çıkar güzel bı ses çıkarsa bilki doymuş demektir☺️ fazlası olunca da çok kusuyordu oğlum gece hep yan yatiriyordum bu yüzden