Elifalparslanince başlı başına masraf ilk yıl çok sevmişti öğretmen kaynaklı ikinci yıl sevmedi değişti diye bizde sevmedik öğretmeni sadece kahve içiyordu okulda 😐 neyse 150 tl idi aidat malzemeler de 1000 tl tutmuştu çok gereksiz etkinlik ve geziler düzenledi bi kaçına göndermedim zaten galiba bu yıl kırtasiye çok daha fazla zor yani ama sosyallik için değer çünkü benim oğlum hep yanlız kimsesi yoktu büyüklerimiz de hep şehir dışında olduğu için çok zorlandık ama kötü şeyler dışında oğluma baya şeyler kattı kreş pismanlık duymadım yani ay çok konuştum yine 🤣