momyy_ doğumdan 1 hafta sonra benim de geldi su gibi akşam 8 gibi görmüştüm neyse sonra yattım gece mama yapmak için kalktım ocağa suyu koymamla başım döndü Allahtan eşime seslendim oda duydu koştu geldi sonra ben iptal bayılmışım kan kaybettiğim için tansiyon düşüyormuş iki üç kere bayılmışım sonra eşim 112 yi aramış 112 geldi apar topar hastaneye kaldırıldım ama hastanede de ayağa kalkmamla bayılmam bir oluyordu o gün geceyi hastanede geçirdik ertesi gün öğlene kadar bekledik ben yine ayağa kalkamıyorum kalkınca bayılıyorum neyse kolonoskobi ve endoskobi yapıldı aynı anda.sonra iki tüp kan verildi kendime geldim çok şükür.Allah bi daha göstermesin gerçekten çok zordu.sakın ama sakın ihmal etmeyin kan kaybından ölüyodum hemen acile gidin