Banunur aynı şeyleri yaşıyoruz 😅 biz 7 aylığız ama 6.aydan beri böyle akşam 8de mama içirip uyutuyorum gece 12 1 de mama veriyorum sabah 7de uyanıyor ama asla ağlamıyo ben seslerine uyanıyorum , hiç mi acıkmıyor anlamıyorum , gündüzde pek mama içmek istemiyor .. siz gündüzleri kaç saat arayla kaç cc mama veriyorsunuz acaba ? :(