Kızlar ikinci bebeğime hamileyim. Başınıza gelen vardır belki diye buradan da post açmak istedim. 3 hafta önce 27 haftalıkken böbrek 5mm di her ikiside. Şimdi 30 haftalık olduk. Bugün kontrolüm vardı 25mm olmuş bi tanesi diğeride 23mm. Bukadar hızlı bi artış beklemiyodum. Normalde bulmuyorum. Doktorum korkma dedi ama nasıl korkmam. Başına gelenler varmı. Süreç nasıl devam etti lütfen tecrübelerinizi paylaşırmısınız benimle buna ihtiyacım var 😔 bu arada bebeğim kız. Genelde erkek bebeklerde olurmuş …