Sebusebu Ayından beri sürekli herşeye çığlık atıyor kızım. Uykusu geldiğinde kakasını yaptığında acıktıgında hatta sıkıldığında bazen hiçbir sebep yokken devamlı çığlık atıyor. 7 ay 22 günlüğüz. Bazı günler o kadar çok bağırıyor ki ağrı kesici içiyorum bir de sesi çok gür. Bu durum normal mi? Bi de henüz herhangi bi anlamlı anlamsız hece yok. Devamlı konusuyorum ama aguu bile yapmıyor. Sadece çığlık atıyor :(
neslicanben Sebusebu normal normal 😂 kızım 9 ayına kadar evde kendini sıka sıka bağırırdı Allahtan kesti bağırmayı