Arenbebekk ya emzik bereceksin ya da emzireceksin.şöyleki özellikle ilk 2 ay bebekler memeden ayrılmak istemezler, çünkü tek sığınakları memedir. Siz onu aralıksız 3 saat emzirseniz emer yani. Uykusunu da meme emerken alır,çoğunlukla. Yani siz hiç uyumadı sanaraınız ama o uyurken 20 kere uyur uyur uyanır😅ben ilk 4 ay sürekli emzirdim,her istediğinde