bayramAlim Merhaba kızlar özel hastanede doğum yapıp oradaki doğum belgesi ile faturasını alıp sgk’ya gidenler yatırdığı paranın bir kısmını alıyormuş galiba bunu yapan varmi yani doğrumu bu olay ? Bilgisi olan paylaşabilirmi rica etsem?