2bebislianni Liseyi düz bitirdi ünv 2 yıllık parematik okucak bu şekilde maaş nasıl olur. Lise sağlık meslek değil yani .
sarilokumumm 2bebislianni çalıştığım yerde bir çok paramedik arkadaşım vardı önceden alımları düşüktü ama şimdi nasıl bilmiyorum arkadaşım 3 sene önce 89 ile atandı geçen sene 87 ile atanamadı başka arkadaşım atama puanları 90 fln oldu
matmazeliingunlugu Paramedik o bölümün adı yalnız. Maaşından önce atamalarına baksaydiniz iyi olurdu son alımlarda arkadaşım 89.7 puanla atandı 90 i almayan atanmak için heves etmesin.😏
Birdunyabircennetannesi Çok güzel bir meslek ama atanması zor arkadaşım yıllardır atanmaya çalışıyor atanamadı
matmazeliingunlugu 2bebislianni özele torpil lazım öyle ha deyince olmuyor o işler. Bir de mesaisi çok uzun olur ayrıca maasida düşük olur genelde.