kayraninannesiiii Merhaba kızlar 36+0 da doğum yaptım. Bebeğim 2600 doğdu. Solunum sıkıntısı vardı çok şükür geçmiş. Bugün çıkarırlar diye gittim ama hafif sarılık ve enfeksiyon var dedi. Yeni doğan bebeklerde enfeksiyon olabileceğini pazartesiye kadar durması gerektiğini söyledi. Böyle bir durum yaşayan var mı enfeksiyon durumu canımı sıkıyor kaç güne geçer bilmiyorum.. özel hastane de kalıyor biz sorduğumuz zaman kuvez için herhangi bir ücret almayacaklarini yenidogan olduğu icin devletin karşıladığını söyledi..Ama emin de olamıyorum.. bütün moralim alt üst oldu 🙁
Gamzesaa kayraninannesiiii çok geçmiş olsun kuvozde kalan bebeklerde enfeksiyon oluyor genelde canım sarılıkta küçük olduğu erken doğduğu için normal. Özel hastaneler devletten alıyor yatış günü kadar ücretini hatta bazı özellerin bu yüzden kuvoze aldığı bile oluyor. Her gün git gör bebeğini her gün emzirmeye de çağırırlar zaten durumunu tam olarak bilemezsin bebeğin o yüzden agresif davranma derim bebeğin onlara emanet sonuçta
AlyaMavi kayraninannesiiii yenidoğan ücretsiz enfeksiyon genelde olur bebeklerde özellikle koronadan sonra cok arttı malesef aşılar virüsler anne karnında geciyor bebeğe .geçer korkmayın hepimiz geçtik o asamalardan
Babyuraz kayraninannesiiii siz üzmeyin kendinizi sağlıkla kucağınıza almak hastaneden cıkmak nasip olsun inşallah evde tedirgin olacağınıza kalsın güç toplasın inşallah çok normal erken doğanda bunlar vaktinde doğanda bile olabiliyor
delirmeceler kayraninannesiiii öncelikle ikizlerim 56 ve 75 gün kaldılar küvözde evet küvöz parası ödemiyorsunuz özelde olsa bu yasal hakkınız ama özel bişi kullanılırsa bunun için sizi zaten arayıp fiyatı bukadar diyorlar rabbim sağlık versin evladınıza inşallah kısa bir zamanda alırsınız ben çok uzun bekledim şükür sağlıkla geldiler
kayraninannesiiii Gamzesaa ben de öyle düşündüm bir ara. bebeğim dışardan çok iyi gözüküyor acaba devletten para almak için mi yapıyorlar dedim. lohusa psikolojisi olsa gerek. Yeter ki iyi olsun diyorum ama sanki aylardır orda gibi bir üzüntü kapliyor içimi. Biraz olsun rahatladım teşekkür ederim 🙏🏻
kayraninannesiiii delirmeceler bir hafta sanki bir ay oldu geçmek bilmiyor.. çok teşekkür ederim amin inşallah 🙏🏻🥹
Sevdapl kayraninannesiiii ben de 36+0 da doğum yaptım. Sarılık sebebiyle 5. gün bir gece küvözde yoğun bakımda kaldı özel hastanede. Devlet karşılıyor. Hiç para ödemeden taburcu olduk. Siz moralinizi bozmayın, sütünüz kesilmesin. En kısa sürede alırsınız inşallah kucağınıza.
Metinim 37+4 normal doğum yaptım. 3,500 kg ama Enfeksiyondan kaynaklı bızde on gün yattık. On gün on yıl gıbı geldi ama suan 11 aylık olduk nasıl gectı o gunler bılmıyorum bile. Üzülmeyin bol bol dınlenıp sık sık süt sağın. Gecmıs olsun
kayraninannesiiii Metinim amin inşallahh teşekkür ederimmm 🥺 bizimde 11 güne tamamlicak muhtemelen inşallah daha fazla uzamaz 🙏🏻
nurvzr kayraninannesiiii benim oğlum da ciğerindeki suyu atamadığı için solunum sıkıntısıyla yattı. 16 gün kaldı tam ama 16 yıl gibiydi her gece ağlıyordum sürekli süt sağoyordum gidip görüyordum gece bi vakti gidip oğlumu gösterin diye yoğun bakımda ağladığım gün oldu. Ama geçiyor inan ki sen içini ferah tut bizden çok daha iyi bakıyorlar orda biz lohusalıl ve annelik duygusuyla çok etkileniyoruz ama emin ellerde. Hatta geldiğinde kolay oldu bakımı çünkü emme refleksi gelişince veriyolar ne emzirmede sıkıntı yaşadım ne başka şeyde. En kısa zamanda yavruna kavuşman dileğiyle. Beni o günlere götürdün ister istemez. Ayrıca hiç ücret ödemedik özel hastaneye
kayraninannesiiii nurvzr yaaa 🥺 okurken bile kötü oldumm.. rabbim bidaha yaşatmasın, kimseye yaşatmasın.. çok teşekkür ederim umarım en kısa sürede kavuşurumm🙏🏻🌸
Alpaslanveannesi Ben de 37+2’de doğum yaptım ve 10 gün küvezde tuttular ve 10 gün hayatımın en zor zamanlarıydı ama geçiyor merak etmeyin, şu 4 aylığa yaklaştık oğluşumla 🥰 gerçi hala neden tuttuklarını çözemedim bir şeyler geveliyorlardı sürekli 😒
kayraninannesiiii Alpaslanveannesi aynen bizimde pazartesi 11 gün olucak muhtemelen pazartesi cikaricak.. dediğiniz gibi bazen geveliyorlar yeteri kadar bilgi alamiyorsun uyuz oluyor insan 🤦🏻♀️
Sedaa16 kayraninannesiiii bende sizinle aynı durumu yaşadım 10gün kaldı sonra cıkardı lar hiç bir sağlık sorunu kalmadan cok zor bir süreç ama sağlıklı olsun yeter öyle düşünün
kayraninannesiiii Sedaa16 inşallah bizim de 10. Gün çıkışımız olur.. kesinlikle öyle yeter ki sağlıklı olsunlar 🙏🏻🥺
Nurdanderin kayraninannesiiii enfeksiyon normal canım antibiyotik tedavisi ile geçer allahın izniyle. Benim bebeğim de 15 gün kaldı emin ellerdeler inşallah hiç üzülme az kalmış kavuşmana. Bize yenidoğan yoğun bakım küvez ücretsiz dediler özel gastanede herhangi bir ödeme yapmadık