minnakin_annesi Sedaalya 5.5 aylık doktoru başlattı. 6da başlamak gerek aksi söylenmedikçe. istedikçe emzirmeye devam. anne sütü beslenmesinin yüzde 70i o dönemde
Sedaalya Lina-20 şuan 6 ay 1 haftalığız. Hala %90 anne sütü diyebilirim. Emziriyorum uyumadıysa eğer 1 saat sonra yiyeceği ne ise o gün onu veriyorum zaten kase kase yemediği için çok doymuyor. Yarım saat 1 saat sonra tekrar emmek istiyor.