Merhaba hanımlar sağdığım sütleri dondurucuda saklayamıyorum. Biriktirip dışarıda ağaç dibine dökmemi söylediler ama bu beni zorluyor ve balkonda yoğurt kovasında sakladığım için kokuyo artık. Lavaboya dökme günah dediler. Bilemedim nolur döksem?🤷🏻♀️