Kızlar benim kardeşim bebekken yüksek ateş sebebiyle havale geçirip ağır engelli oldu maalesef. O yüzden çok korkuyorum ateşten. (Yanlış anlaşılmasın, kardeşimin yüksek ateşinin aşı ile alakası yok)
İki aylık olduk, yarın aşıya gideceğiz sabahtan.
Çubuk ateşölçer var bende. Koltukaltından mı ölçeyim yoksa makattan mı? Kaç olursa ilaç vereyim? İlaç etki etmezse ne yapabilirim? Duş yasakmış mesela, soyayım mı sirkeli suyla mı sileyim?
Çok tedirginim.