babymiracle Kızlar merhaba eşime aşırı sinirlendim ve hamile olduğumdan beri içmiyodum bebeğim 3 aylık 5-6 tane sigara içtim nikotini en hafif sigaraydı ama aşırı pişman oldum hemen çöpe attım zaten paketi bebeğime birşey olmaz değil mi çok korkuyorum
Hayat123456789 Sigara içtikten 1 buçuk saat sonra emzirirsen bişey olmuyomuş kandaki nikotin 1 buçuk saat içinde dağılıyormuş doktorum öyle demişti
babymiracle Hayat123456789 keşke sadece bana zarar verse diğer zararlı maddeler süte geçer de bebeğimi zehirlerse diye çok korktum
babymiracle durukuss-12 teşekkür ederim bir tane içtikten yarım saat sonra mecburen emzirdim içtikten sonra ağladı ama bakalım inşallah bişey olmaz diğerlerinde 2-3 saat vardı arada
babymiracle Linaamom ay çok sağol kuzum bu eşlerin dertleri bitmiyo anlayışlı olcakları yere hayatı zorlaştırıyolar dha çok😓
babymiracle Glcntna ben çift çizgi gördüğüm an kestim iki palet içen biriydim ağzıma bile sürmedim 1 yıl oldu tam işte bebeğim üç aylık eşime çok kızdım rahatlayamadım içtim lanet olsun ki ama gidip çöpe attım hemen paketi
Linaamom babymiracle aman sorma boşver takmamaya çalış çok laf dalaşına girme kafan daha rahat olur umursama
Glcntna babymiracle o kadardan bişi olmaz hamileyken emzirirken içen çok kişi var . Tabi siz bi kere yaptığınız için bişi olmaz diyorum sürekliliği yok çünkü . Ama sigara sütü azaltan en önemli madde bilgin olsun sütün azalabilir .
Gokcemmmmm Emzirirken içince ne oluyorki. Bi tanıdığım var. 9 ay hamilelik boyunca içti. Doğum yaptı yine aynı içiyor. Bebeği de gayet saglikli. Bende cok zararlı diye biliyordum ama onu görünce yanılmışım dedim.
Nursedakocapnr1 babymiracle bende arada içerdim şükür olsun bir şey olmadı stres yaparsanız daha kötü canınızı sıkmayın 🙏