Ata1 Kızlar demiron marka Demir damlası kullanmaya başladım bebeğim 4 aylık fakat kakasını yapamıyor iki gündür ve çok huzursuz ağlıyor sürekli . Önerdiğiniz bi marka ya da yöntem var mı ne yapmalıyım