Kızlar similac kullanıyorduk şimdi sma iyi geceler mamaya geçtik bebeğim inceden iki üç saatte bir 150 yiyordu bu mamayı yemiyor o kadar daha mı yok tutuyor beğenmedi mi anlamadım ve sürekli uykulu hasta değil ama sürekli uyuyor acaba iyi geceler maması diye mi