Arkadaşlar 43 günlük bebeğim var doğumdan beri kayınvalidem yanımda bende emzirip altını değiştiririm genelde kayınvalidem uyutur bende dinlenebileyim diye bebeğim çok huysuz sürekli agliyo beni zar zor emiyo mama da veriyorum arada herşeyiyle ilgilenmeye çalışıyorum ama skolyozum var (omurgam yamuk) çok zorlanıyorum bı diyorum kendim bakayım herşeyini yapayım bı diyorum bakan varken baksınlar ağrılarım var dinleneyim bende yanlış mı yapıyorum sizce kendim mi yapmam lazım ? Gücüm yetmiyo bazen çok yoruluyorum ama ne yapmalıyım