anneyimben25 Ayda erken değilmi sizce 😂 yüzüstü yatıp ayaklarıyla kendini ittiriyor yatağın başından sonuna kadar geldi az önce 😬😬
birrtutamsevgi anneyimben25 maşallah subhanallah canım ben nazara çok inanırım Kİ zaten nazar haktır oku üfle çocuğunu 😌
Deletedmom_54 anneyimben25 hemde ne değer o nazar. maşallah barekallah okuyun bebeğinizi bol bol çok dillendirmemenizi tavsiye ederim
anneyimben25 baby-mom neden yazmayayım ?? Bu aylarda normalmi değilmi onu öğrenmek için yazdım sizden izin mi alacaktım yazarken
Kubraozdemir Maşallah subhanallah nazar değmesin. Herkesin bebeği bir değil. Babaannemin bir lafı var iyi olan hiç bir şeye iyi deme . Çocuk iyiyse bile eh işte de . Uyuyosa uyumuyo de😂 Boşver çocuğun ne güzel kuvvetli demekki iyi deme kimseye 🥰🥰
anneyimben25 Kubraozdemir ayy tamam canımm söylemiycem kimseye dediğin çok doğru sadece erken olduğunu düşündüm birazda mutlu oldum açıkcası 🥰🥰