tostosum Merhaba, baby turco doğadan ıslak mendil kullanan var mı memnun musunuz? Yenidoğan için almayı düşünüyorum ama kararsız kaldım
birrtutamsevgi tostosum prima pure soft kullandım başlarda bebek havlusu diye geçiyor 4. Ayda falan baby turcoya geçtim pişik falan olmadı çok şükür
Kubraozdemir tostosum Canım ben 24 lü aldım ama ıslaklığı çok iyi değil. Bana doğumdan sonra yengem bi paket hazırlayıp getirmiş . E bebek baby me marka ıslak mendili 2 tane. Hem çok müthiş kokuyo hem katkı maddesi yok hem fiyatı çok uygun. Baby turcolar bitsin babay me alıcam kesinlikle tavsiye ederim. Ben çok beğenmedim açıkçası.
tarcinnn tostosum ben kullanıyorum ama ilk 1 ay kullanmadım. Pamuk ıslatıp sildim. 1 ay dolduktan sonra kullanmaya başladım pişik veya alerji yapmadı. İlk ay hafif kızarıklık yapma potansiyeli var bence .
Demeteymenim İlk doğduğu zamanlar sleepy dalin uni baby falan kullandim. 3. Ayindan sonra baby turco kullanmaya basladim 6 aylik olduk herhangi bir pişik vs yapmadi memnunuz
tostosum Elisasmommy Demeteymenim ıslaklığı nasıl peki? Bir yorumda fazla ıslak olduğunu yazmışlar da
Elisasmommy tostosum ıslak değil dibinde kalan beş on tanesi ıslak oluyor o da çoğunda karşılaştığım bir şey
Kubraozdemir tostosum Bence kuru çok ıslak değil. Benim oslak olması daha hoşuma gidiyor iyice temizliyor poposunu. Sonrasonda bebek temizleme pamuğu ile kuruluyorum poposunu pişikte olmuyor çok şükür.
Oglumetehan tostosum baby turco yu bilmiyorum ama bence özellikle yeni doğan döneminde bebek temizleme pamuğu kullanmalısın. Benim bebeğim 4 buçuk aylık hala çoğunlukla pamuk kullanıyorum ıslak mendili dışarda veya evdeki pamuk bittiğinde kullanıyorum.
tostosum Oglumetehan teşekkür ederim öneri için ama 2 yaşında bir kızım daha var, pamukla uğraşabileceğimi sanmıyorum 🥺