Zhrrl Senem_sygl01 bizde bir işe yaramadı maalesef. Tabi ki kişiden kişiye göre değişir sab simplex kullanıyorduk bir de gaz damlasıyla beraber o da bir işe yaramadı
Urasaydgn Bebeğimin ikinci ayından beri kullanıyorum hergün beş damla olarak kullanıyoruz bizde işe yaradı kullanmadığımız zamanlar geceleri bile gaz sancısı çekip uykusundan uyanıyor 8 aylık olduğumuz halde hala kullanıyoruz
whitemoon Bizüm de doktorumuz bugün yazdı başlamadım daha her gün sabah 6.30 gibi bi sancı tutuyır 11e kadar inşallah iyi gelir
Demeteymenim Bizde yaramadi. Kullananlar ek olarak bir gaz damlasi daha kullaniyormuş ben tek kullandim işe yaramak yerine verdiğim gece bebeğim sabaha kadar uyumuyodu ve bunu bir çok kişiden duydum kullanmayi birakmistim o zamanlar
Nurellaaaa Her gün aynı saatte veriyorum 5 damla, bazı bebeklerde işe yaramıyormuş malesef. Biogaia bağırsak düzenliyor zaten alttan pıt pıt çıkarıyor benim bebeğim gazını.