DenizKizi benim kizim 34cm kafayla dogdu 1 yas kontrolünde 45cm ölçüldü suan 13 aylık. Saglik problemi teşkil eden bi dürum yoksa sikinti yok. Binamızda iki komşumuzun torunları var ikisi de kiz biri benim kızdan 3 gün sonra dogdu biri 1 ay once. Kafaları nerdeyse aynı sayılır 3ununde boyları da hemen h3men. B3nde sizin gibi cok kafaya taktim aylarca bu meseleyi ama şu son 3 4 aydır rahatladım. Yapısal bide kiz çocukları daha kibar oluyo mesela. 11 yasinda oglum var onun kafasida hep büyük gitti sınırların üstünde. Şimdi hala Koca kafalı benim kafamdan büyük. Saglik problemi yoksa büyük yada küçük her ay büyüyüp buyumedigi bir sikinti olmuyor heleki 9. 10. Aydan sonra. Zaten bu aylarda her türlü büyümeleri yavaşlıyor baya ilk 6 aya gore