Gamze1013- yok gitmedim bunun için. Ben de bugün buradaki posttan sonra şüphelenmeye başladım hiç bilgim yoktu süt alerjisine dair. Çevremdekiler de yüzündeki sivilce tarzı kızarıklıkların çoğu yenidoğanda olduğunu normal olduğunu söylediği için hiç şüphe etmedim. Pazartesi doktora gidecektik zatenn o zamana kadar biraz dikkat edeyim kakasına da, diğer belirtilere de ona göre doktor ne derse artık. Hayırlısı olsun ama inşallah yoktur.