senamiray Dün yaptım biraz fazla geldi salçalı etli falan dondurucuya atsam sorun olur mu bilen var mı kış için şoklayıp atıyorum ama bunu bilemedim
lceLady senamiray ben geçen denedim szin gibi tadında bi değişiklik olmadı. Biraz ocakta sıcak su ile kaynatınca eski tadını alır die dusunuyorum
Epifenomen-gkc senamiray ben hep fazla gelen yemeklerimi buzluğa girebilen kaplarla buzluğa koyuyorum. Özellikle kızımın yenidoğan zamanlarında yemek yapabildiğim zamanlarda çok çok yapıp piştikten sonra buzluğa da koyuyordum hazır yemek bir sıkıntı olmaz
Ysgl26 Piştiğinde sıcak socak kavanoza kapatabilirsinşz fazla geliyosa 15-20 günw kadar dayanıyo o şekilde