Denes Arkadaşlar bugün 2.ay aşımızı olduk az önce farkettim sağ koluna yapmışlar ebenın numarası yok kaldım öyle Pazartesi’ye basına gelen oldu mu yardım edin lütfen 🙏🏻
HamzasMomy Denes sorun olacağını sanmıyorum bizimki gerçi soldan yapıldı ama soldan yazması herhangi bir aşı reaksiyonunda sisme veya acimasinda sağ kolunu kullanabilsin diye.
GizemKaan Denes ya şimdi hatırladım düşününce bizimkinde sola yapılmıştı. Yanlış bilgi verdim. Bana göre sağ taraf oluyordu. Dikkatli düşününce sola yapılmıştı.