Yonca4 Merhaba herkese. 6. aydan sonra ek gıda dönemine başlanınca bebekler sadece gece mi emer yoksa gündüz de bir kaç öğün süt içerler mi?
SeninAnnenBirMelektiYavrm Yonca4 10 aylığız gündüzde sürekli emiyor. Zaten geceden geceye olmaz ki göğüsler şişer