Kızlar bu aralar sütüm azaldı geç iniyor yani 2 öğün beklemem lazım inmesi için. Şimdi sol göğüsten emzirdim sağ dolu kaldı sağıyim mi ikisini sağınca bir dahaki beslenmeye doğru düzgün sütüm inmeyecek bende sağdıklarımdan mecbur biberonla vermek zorunda kalacağım nasıl yapayım🤦🏻