Kızlar yaa oğlum konuşamıyor diye psikiyatriye götürdük. Dikkati falan çok güzel algılaması güzel ama kreş yetmez birebir eğitim alması şart dedi. Birkaç test yapicaz ondan sonra karar vercez dedi. Oğlum 3 yaşında. Daha yeni yeni iki kelimeli cümleler kurmaya başladı. Öfff vallahi üzüntüden kahrimdan ölcem.