Lina-20 benim ailem Antalya da ben Eskişehir de. Eşimin ailesi dışında da görüştüğümüz birileri fala yok benim bir kaç arkadaşım, eşimin bir kaç arkadaşı. Onlarin da çocukları yok.
Ancak, ben oğlumla her gün düzenli parka gidiyorum, 2-3 saatimiz parkta geçiyor evime yakın AVM var oraya gidiyoruz oğlumla, ben kahve içiyorum oğlum dondurma yiyor, geziyoruz oyun alanlarına götürüyorum. Sürekli sokaktayiz neredeyse. Oglumun günü de dolundolu geçiyor ben de sıkılmıyorum.