Kızlarr bebeğim 5 ay 20 günlük ve benim doğumdan sonra 40 gün kanamam oldu ve sonrasında hiç adet olmadım😢😢 bebeğim sadece anne sütü alıyor. Devamlı ve düzenli olarak süt arttırıcılar kullanıyorum motiulum hap ve humana çayı ve sezaryen doğum oldu. Sizce adet olamam normal mi? Kendimi çok kötü hissediyorum artık ya 😢😢