Kızlar sizin çocuğunuz un oyuncaklar ile arası nasıl . Ya kızım 19 aylık herşeyi alıyorum. Yappoz ( her parçası her yerde ) Boyama kitapları ( yedi ) su ile boyama ( kalemler kırık ) arabalar barbi bebekler yok hiç birinle otuurup oynamio çocuk kafamda gobegimdee oturuo 🤦🏻♀️ arkadaş yaş grrubuna gidince onların oyuncaklarını alıo onlarla gene oynamio tek oynuo eeee eve alıyoruz yüzüne bakmiyo 🤦🏻♀️ komşu ilk arabam oyuncak bırakti oynasın diye 2 hafta ustunden inmedi geri verdik ağladı bizde son model başka ilk arabam aldık ki herşeyiyle tam çocuk üstüne binmio mandalla oynuo 🤦🏻♀️ ayy valla ben üstüne titreedikce yok benimki benim tepemde niye oynamaz elaleminki kıymetli bizimki değil 🥺 az içime su serpin 💆