Her bebeğin gelişimi farklı oluyor öncelikle stres yapmayın. Benim kızım da neredeyse 10aylık olacak ama ayaklarının üstüne basmıyor ama arkadasımın kızı neredeyse yürüyecek. Taklit etmesi ve desteksiz oturması önemli. Doktor bunlar dönüm noktası demişti. Siz bence bi cocuk doktoruna götürün içiniz rahat etsin. Doktor her şey normal derse vakti var demektir. Bazı bebekler benim kızım da dahil sabır istiyor 😊