Edizin_Annesi bizde 3 ay 3 gunluguz ayni siizn gibi cok korkuyordm hemen doktora gidip sordm ne yapayim sizce diye kesinlikle ama kesinlikle yaptir dedi ona inanamadim bu seferde ozeldeki bi doktora sordm oda yaptir tabiki sakin dedi korka korka yaptirdim riski goze alamadim. Yorumlardada okuyordum hep gercekten ama gercekten herkesin dedigi gibi oldu hic bir yan etki olmadi ne ishal
Ne kusma ne kaka da kan. Niye dedim bu kadar dert etmisin kendime. Agizdan verilio zaten benimki cop cop yaladi yuttu 🙂 tercih sizin ama uzman doktorlarda kesinlikle diyolarsa vardir bi bildikleri yaptirin🙂