Derindeniz1 Merhaba anneler .. fazla panik bir anne olarak içim rahat etmedi size sormak istedim 🥺2 buçuk aylık kızımın gözü çapaklanıyor temizlerken pamuk gözünün içine değdi hemen gözünü kapattı biraz sulandı bir şey olmamıştır değil mi 😕
Segeson Derindeniz1 bir şey olmaz merak etmeyin. Size tavsiye göz doktorumuz göstermişti çapak masajı var youtube video var bir kaç kez yapıyoruz göz kanalları açılıyor çapak olmuyor . Benim bebeğimde çok çapaklanırdı geçti sizde yapın. Asla annesütü bs damlatmayın
Ysgl26 Kız allah korusun ciddi bişy sandım. Hiç bişy olmaz ama gözünü temizleme çocuğun mikrop kaptırırsın.göz kendi kendini temizleyebilen bi organ.. kirpik kaçmş benimkinin gözüne geçen onu bile elleme kendiliğinden çıkar dedi doktor
Derindeniz1 Ysgl26 ay benim bu panik Halim ne olacak ya ilk bebeğim tekim bir de yapı olarak da panik olunca iş daha zorlaşıyor 🥺
Derindeniz1 Segeson evet doktor gösterdi yapıyorum arada ilk zamanlar normalmiş sanırım bu çapaklanma sulanma