Alparslan_habip düzelmesi gereken bir konu değil aslında, önceden göğsün süt dolduğunda alışkın olmadığı için sertleşirdi ve süt dışarı sızardı, ama artık emzirmeye alıştığı için süt dolsa bile eskisi gibi şiş olmaz ve süt sızmaz ama bu süt olmadığı anlamına gelmez, bebeğin aynı şekilde doyuyorsa sütün de aynıdır 🤗