Kimeneayol çorbayı yapıyorum büyük bi tencerede dolaba kaldırıyorum yedireceğim zaman küçük kaplarda az az ısıtıp yediriyorum. Çünkü üç kereden fazla ısıtmayın diyorlar. Böylece her yedirdiğimi bi kere ısıtmış oluyorum. Hiç dolaptan çıkmadığı için de bazen üç gün yedirdiğim bile oluyor. Çocuğumun yediği şeyler nadir zaten 😪