TinkyWinky bende bugün resverol omegalısını aldım asla omegalı aşmayın tadı berbat iğrenç bir balık kokusu var ancak size şöyle söyleyeyim 2 gündür boğaz enfeksiyonum boğaz batmam vardı bugün çocuklara deneme amaçlı verdiğimde kendimde bir çay kaşığı içtim ve 2 saat sonra boğaz ağrım vs kalmadı bu etkisinden dolayı meyve suyu vs karıştırıp vereceğim bizde kreşe başlayacağımız için almıştım ama önerim normal resverol