Merhabalar 4 ay önce doğum yaptım. Ve 40ıımdan sonra regl olmaya başladım. Geçen ay spral taktırdım. 29 temmuzda regl oldum.
Şu an 31 ağustos hala regl olmadım. Hamilelik yoktur değil mi? Regl düzenim henüz oturmadığı için gecikti mi kestiremiyorum. En az 4 sene hamilelik düşünmüyorum. Eğer hamileysem bu felaket olur benim için.