Kızlar bebeğim Nisan 2020 doğumlu. 28 aylık. Artık çalışma hayatına dönmem lazım, bakacak kimse yok malum ve kreş arayisindayim. Ama hiiiiic bilgim yok ve henüz hiçbir yerle görüşmedim. Bebeğim bezli ve destekli uyuyor bu durum sorun oluyor mu🙄 genel olarak suan arkadaş olayını kavradı hani oyun arkadas konusunda sıkıntı olmaz gibi alıştıktan sonra…
Bana a’dan z’ye genel olarak bilgi verir misiniz ? Deneyimli anneler 🙈