oneboytwinmom Aptamilden hippe geçeyim dedim daha iyi diye. Feci gaz yaptı Ağlamayan bebek ağlamaya sancı krizine girmeye başladı. Hipp kullanıp aynı durumu yaşayan var mı
Alparslan616161 oneboytwinmom hipp kilo aldırmıyor 1 ay kullandım tam tersi kilosunu düşürdü şuan sma kullanyrm çok memnunum gazda yapmıyor kiloda aldırıyor
Linaamom oneboytwinmom sma-golden goat derken doktorun önerisiyle hippe geçtik kolik bebeğim ama gaz sorunu çok olmadı tabi 3.aydan sonra kolik azaldı ama mama açısından sıkıntı yaşamadık bir de içince kilo alıyor ama bebeğim bazen atak zamanları mamasını içmek istemiyor ondan kilo almıyor dizenli içtiğinde kilo yapıyor 👍
AAhsenn oneboytwinmom hipp sonrası sma optipro aldım onda da kaka geç yapıyordu ve zorlanıyordur zeytinyağ katmama rağmen mamaya Şimdi tavsiye üzerine bebelacgold aldım hergün rahat kaka yapmaya başladı çocuk 🧿 fiyatıda uygun aptamil denemedim hiç merak ediyorum
Alparslan616161 oneboytwinmom orasını bilmyrm ama sma iyi geceler de kullandım diğer mamalara göre çok yoğundu