Alparslan616161 Zeynepga 4 ay aşıda banyo sıkıntısı yok hemen yapılır 2.ayda kimde yapılmaz kolda ki aşı yüzünden
Zeynepga Alparslan616161 evet bende öyle duymuştum ama yine de sormak istedim yanlış bişey yapmayım diye teşekkür ederim 🤩
starwomen Zeynepga aynen hava berbat sıcak bizde ataktayız o gün sabahtan banyo yaptırıp gitmiştim aşıyla ertesi gün tekrar banyo yaptık. Herhangi bir sıkıntı olmadı şükür